Стихохрумки: Родих се от една звезда…

Родих се от една звезда,
и в пепел гордо ще загина.
Лице съм с много имена,
сама живота си проклинам.

Нима далече беше ти,
или прозорецът отворен,
неволно тихо ми шепти,
че няма те и няма да си дойдеш?

Родих се от една звезда,
самотна, малка песъчинка.
Сама аз бягам към смъртта,
сама отново искам да загина.

А ти си тъй далеч,
един си остров необятен,
но моята звездица малка
тя иска да й станеш мил приятел.

Родих се от една звезда,
любов аз не познавам, не копнея.
За твоята добра душа, обаче
аз всичко давам, що милея.

Искрица светла, непозната
избухна пак в небето мрачно
и моята звездица прашна
загина все тъй кротка в самотата.

SelfishBookworm

Вашият коментар

