Стихохрумки: Есен е..

Есен е. Нощта пристига
и в своите прегръдки вика ме.
Есен е. И аз не съм щастлива.
По-слабо вече чувствам те.

Къде изгуби се, любими?
Нощта пристига в този късен час.
И бавно ме притегля
в бездънната тъма на хрупкавия мраз.

Есен е. И птиците отлитат.
Животът дава място на смъртта.
Есен е. Душата бавно тлее.
Светът потъва в безнадеждността.

Теб още ли те няма, мил любими?
Сама посрещам аз нощта на прага.
Любов и смърт – едва забележими
превзеха ми душата блага..

SelfishBookworm

Вашият коментар

